Deklaracja dostępności serwisu Biuletynu Informacji Publicznej
Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem
Miejski Zespół Szkół w Wysokiem Mazowieckiem zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa http://gimwm.psis.edu.pl jest w 73% zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.Strona jest w trakcie poprawek, w najbliższym czasie zostanie opublikowana nowa wersja strony.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności strony
Oświadczenie sporządzono dnia 2021-03-21. Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji (2021-03-21).
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny
https://validator.utilitia.pl/analysis/60579fb7bd198328ed00001f
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Strona internetowa https://bip.gimnazjum.um.wysmaz.wrotapodlasia.pl jest w 81% zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności strony
Oświadczenie sporządzono dnia 2021-01-25. Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia 2021-01-25.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny
https://validator.utilitia.pl/analysis/600e7e3fbd19834a5b0003d9
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Analizujemy wyniki i prowadzimy pracę nad stronami internetowymi szkoły tak by były w pełni zgodne z ustawą.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły. Osobą kontaktową jest Emilia Czaja, adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 862752657. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Skargi i odwołania
Nazwa organu odwoławczego: Dyrektor Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem
Adres organu odwoławczego: ul. Ludowa 5 18-200 Wysokie Mazowieckie
Adres e-mail organu odwoławczego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon organu odwoławczego: 862752657
Odwiedza nas 241 gości oraz 0 użytkowników.