Deklaracja dostępności
Plan lekcji
Wykaz podr.

Deklaracja dostępności serwisu Biuletynu Informacji Publicznej
Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem


Miejski Zespół Szkół w Wysokiem Mazowieckiem zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa http://gimwm.psis.edu.pl jest w 73% zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.Strona jest w trakcie poprawek, w najbliższym czasie zostanie opublikowana nowa wersja strony.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności strony

Oświadczenie sporządzono dnia 2021-03-21. Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji (2021-03-21).
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny
https://validator.utilitia.pl/analysis/60579fb7bd198328ed00001f
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.


Strona internetowa https://bip.gimnazjum.um.wysmaz.wrotapodlasia.pl  jest w 81% zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności strony

Oświadczenie sporządzono dnia 2021-01-25. Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia 2021-01-25.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny
https://validator.utilitia.pl/analysis/600e7e3fbd19834a5b0003d9
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Analizujemy wyniki i prowadzimy pracę nad stronami internetowymi szkoły tak by były w pełni zgodne z ustawą.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły. Osobą kontaktową jest Emilia Czaja, adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 862752657. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Skargi i odwołania

Nazwa organu odwoławczego: Dyrektor Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem
Adres organu odwoławczego: ul. Ludowa 5 18-200 Wysokie Mazowieckie
Adres e-mail organu odwoławczego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon organu odwoławczego: 862752657

godlo1

vulcan

Ogłoszenia

  • Uwaga! Dni wolne od zajęć dydaktycznych w roku szk. 2024/2025 +

    Informujemy, że w roku szkolnym 2024/2025 dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 2, to: 14.10.2024 28.04.2025 Czytaj więcej
  • Nowości wydawnicze w bibliotece! +

  • Uwaga! Aktualny nr konta bankowego na wpłaty za obiady szkolne +

    Odpłatność za obiady wynosi 5,00 zł za dzień. Opłatę za obiady proszę uiszczać zgodnie z harmonogramem, jedynie poprzez wpłatę na Czytaj więcej
  • Uwaga, obiady szkolne +

    Szanowni Państwo! Stołówka szkolna w Miejskim Zespole Szkół informuje, że:- Wydawanie obiadów w roku szkolnym 2023/2024 zaczyna się od dnia Czytaj więcej
  • Harmonogram wpłat za obiady! +

    Harmonogram wpłat w kolejnych miesiącach I semestru roku szkolnego 2024/2025: Za wrzesień: od 20.08.2024 r. do 30.08.2024 r.Za październik: od Czytaj więcej
  • 1

mol

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Obecnie stronę ogląda ...

Odwiedza nas 241 gości oraz 0 użytkowników.

bip

poznaj polske

laboratoria

wf awf

szkola pamieta

ekopracownia logo

mobilna pracownia

eko logo

wfosigw

narodowy fundusz logo

ministerstwo klimatu logo

baner projekt

Stop cyberprzemocy

stop