Kraj Województwo Powiat My
Język polski 62%

62%

64% 69%
Matematyka 48%

50%

50% 54%
Przedmioty przyrodnicze 50% 51% 51% 54%
Przedmioty humanistyczne 64% 65% 65% 69%
Język angielski podstawowy 67% 68% 63% 74%
Język angielski rozszerzony 48% 49% 45% 58%
Język rosyjski podstawowy 58% 65% 55% 58%
Język rosyjski rozszerzony 42% 56% 28%

35%

(1 osoba)

Puste miejsce- brak danych.

Jesteśmy skromni, ale matematyka bezbłędnie przekonuje, że egzaminy w naszym gimnazjum poszły nieźle. We wszystkich częściachlepiej niż w kraju, lepiej niż w województwie i lepiej niż w innych szkołach powiatu!

Piszemy „nieźle”, bo chciałoby się więcej i na pewno uczniów stać było na więcej. Wyniki z języka polskiego i przedmiotów humanistycznych zbliżają się do pożądanego pułapu przynajmniej 75% (na przykład klasa III b ma 73,4%, a III a 72,1% z języka polskiego). Ale jest jeszcze nad czym pracować, a motywacja dzieci niekoniecznie idzie w parze z nauczycielską.

Przedmioty ścisłe wypadły o 6 punktów procentowych( o 13%) lepiej niż w kraju- matematyka, i o 4 punkty procentowe (o 8%) - blok przyrodniczy. Punkty procentowe a procenty? Czarna magia dla polonistów, ale tak wyliczyła doskonała matematyczka, więc tak jest.

Wynik z języka angielskiego na poziomie podstawowym jest najbliższy ideału- to aż 74%; z języka rosyjskiego zaś (p.podstawowy)  utrzymał sięna poziomie średniej krajowej.

Gratulujemy uczniom i nauczycielom. To ich wspólna praca dała taki efekt. Nie spoczywajmy jednak na laurach. Uczyć i uczyć się trzeba dalej intensywnie, mądrze i skutecznie, bo następny egzamin już za rok.

Redakcja