Samorząd Uczniowski
Plan lekcji
Wykaz podr.

Zima właśnie otuliła nas swym białym puchem.. Wieczorne mgły, oszronione drzewa i krzewy, zamarzniete stawy… Czy da się uchwycić ten magiczny czas? Jeśli masz aparat fotograficzny, pasjonują cię obrazy zatrzymane w kadrze - to do dzieła!!! Czekamy właśnie na ciebie.
Konkurs jest skierowany do uczniów Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem pasjonujących się fotografią.


Cele konkursu:

- budzenie zainteresowań pięknem przyrody
- rozwijanie wrażliwości artystycznej
- prezentacja twórczości dzieci i nastolatków w dziedzinie fotografii


REGULAMIN

• Prace powinny być związane z tematem konkursu
• Prace będą rozpatrywane w 2 kategoriach:
Szkoła podstawowa fotoreportaż – maksymalnie 4 zdjęcia o tematyce „Magia zimy”
Gimnazjum – fotoreportaż – maksymalnie 4 zdjęcia o tematyce „Magia zimy”
• Zdjęcia przesyłamy w wersji elektronicznej w formacie jpeg
• W e-mailu powinny znaleźć się Imię i Nazwisko autora zdjęcia, klasa oraz tytuł zdjęcia
• Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z udziału w konkursie prac o niskiej jakości technicznej lub niespełniających kryteriów konkursu.
• Termin nadsyłania prac mija 12 lutego 2018r .
• Fotografie nadesłane po terminie nie będą brane pod uwagę
• Zdjęcia przesyłamy na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
• Wyniki konkursu oraz wyróżnione zdjęcia zostaną zamieszczone na stronie szkoły gimwm.psis.edu.pl . Ogłoszenie wyników odbędzie się w dniach 22-23 lutego 2018 r..
• Dla zwycięzców przewidziane są nagrody rzeczowe.


Wybór zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów:

• Oryginalność punktu widzenia fotografa
• Stopień przemyślenia kompozycji
• Siła wyrazu zdjęcia
• Poprawność ekspozycji
• Obecność elementów nowatorskich w zdjęciu
• Zabarwienie emocjonalne
• Trafność uchwycenia niezwykłego momentu


Uczestnictwo w konkursie wiąże się z akceptacją regulaminu i zgodą na wykorzystywanie zdjęć na stronie internetowej szkoły.


Organizator SU

 Samorząd Uczniowski ma przyjemność zaprosić

całą Społeczność Uczniowską

na kostiumowy

BAL ANDRZEJKOWY

termin: 23.11.2017 czwartek

czas: 14.30-16.30    klasy I i IV ;17.00- 20.30  klasy VII oraz  klasy gimnazjalne

miejsce: hala sportowa (połowa)

MUZYKA NA ŻYWO!!!

Zaśpiewają Dawid i Hubert !!!

Ktoś zagra też na akordeonie- na żywo!!!

A kto? dowiesz się, jak przyjdziesz!!!

Włącz się i przygotuj  kostium

czarodziejki/ wróżki        czarodzieja/ czarnoksiężnika

Na wesoło !!!

Nie trzeba wydawać pieniędzy,   wystarczy trochę fantazji!

Obuwie: kapcie, baleriny, trampki

Wstęp: 1 złoty

Uczestnicy balu, którzy dostaną specjalną „przepustkę”, będą w piątek zwolnieni z odpowiedzi.

ZAPRASZAMY SERDECZNIE

JEDYNA  taka NIEPOWTARZALNA OKAZJA !!!

 

Drodzy Uczniowie!

 Czy macie jakieś pytania? Wyprzedzamy niektóre.

 Obowiązuje kostium wróżki lub czarodzieja ALBO strój wieczorowy (balowy) z widocznymi elementami stroju wróżki lub czarodzieja.

Będzie wróżenie z wosku i nie tylko!

Dozwolone obuwie: kapcie, baleriny na miękkiej podeszwie, trampki (nie adidasy)

WSTĘP 1 zł.

Weźcie  jednak więcej pieniędzy, dostępne będą do kupienia napoje i drobne przekąski.

Następnego dnia uczestnicy  balu będą  zwolnieni z odpytywania!

ZAPRASZAMY  SERDECZNIE!

  Samorząd Uczniowski

Samorzad Uczniowski zaprasza do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym "Wiosna, ach to Ty". Ponizej znajdziecie regulamin konkursu. Zapraszamy!

1. Cele konkursu:
• rozbudzanie wyobraźni młodzieży
• umożliwienie prezentacji własnych zainteresowań i talentów

2. Zasady uczestnictwa:
• adresatami konkursu są uczniowie gimnazjów
• zadanie konkursowe to uchwycenie na zdjęciu przyrody wiosną w kategorii: zwierzę, natura, człowiek
• uczestnik może zgłosić jedno, oryginalne, wykonane samodzielnie zdjęcie, które jest jego własnością i do którego żadnych roszczeń nie mogą mieć osoby trzecie
• udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją jego warunków
• twórca zdjęcia wyraża zgodę na jego opublikowanie na stronie internetowej szkoły z podaniem danych osobowych
• wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie danych osobowych

3. Komisja Konkursowa oceniać będzie:
• realizację kryterium tematycznego
• pomysłowość autora
• walory artystyczne


4. Zgłoszenie:
Zdjęcie należy przesłać do 30 kwietnia 2017roku na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zdjęcia w formie elektronicznej w formacie JPG. Do zdjęcia proszę dołączyć:
a) imię i nazwisko uczestnika, klasa
b) tytuł zdjęcia


5. Zwycięzcy konkursu otrzymają nagrody.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w maju 2017 roku i opublikowane na stronie internetowej szkoły.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!

S.U.

vulcan

Ogłoszenia

  • Film "Niezwykła wizytacja" +

    Niedawno trzecioklasiści byli na wycieczce w Toruniu. Stała się ona doskonałą inspiracją do nakręcenia filmu w konwencji baśniowej z udziałem...samego Czytaj więcej
  • Szkolny zestaw programów na rok szk. 2017/2018 +

    Tutaj znajdziesz szkolny zestaw programów obowiązujacy w roku szkolnym 2017/2018 Czytaj więcej
  • Dni wolne od zajęć dydaktycznych +

    Dni wolne od zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 2 30 października 2017 r. 31 października 2017 r. 18, 19, Czytaj więcej
  • Konkursy o charakterze patriotycznym +

    Ten rok jest szczególny. 11 listopada 2018 r. obchodzić będziemy setną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości.To ważne święto i dlatego Czytaj więcej
  • 1

mol

biblioteka

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Obecnie stronę ogląda ...

Odwiedza nas 108 gości oraz 0 użytkowników.

Stop cyberprzemocy

stop

My na mapie

Drukuj