Kraj | Województwo | Powiat | My | |
Język polski | 62% |
62% |
64% | 69% |
Matematyka | 48% |
50% |
50% | 54% |
Przedmioty przyrodnicze | 50% | 51% | 51% | 54% |
Przedmioty humanistyczne | 64% | 65% | 65% | 69% |
Język angielski podstawowy | 67% | 68% | 63% | 74% |
Język angielski rozszerzony | 48% | 49% | 45% | 58% |
Język rosyjski podstawowy | 58% | 65% | 55% | 58% |
Język rosyjski rozszerzony | 42% | 56% | 28% |
35% (1 osoba) |
Puste miejsce- brak danych.
Jesteśmy skromni, ale matematyka bezbłędnie przekonuje, że egzaminy w naszym gimnazjum poszły nieźle. We wszystkich częściachlepiej niż w kraju, lepiej niż w województwie i lepiej niż w innych szkołach powiatu!
Piszemy „nieźle”, bo chciałoby się więcej i na pewno uczniów stać było na więcej. Wyniki z języka polskiego i przedmiotów humanistycznych zbliżają się do pożądanego pułapu przynajmniej 75% (na przykład klasa III b ma 73,4%, a III a 72,1% z języka polskiego). Ale jest jeszcze nad czym pracować, a motywacja dzieci niekoniecznie idzie w parze z nauczycielską.
Przedmioty ścisłe wypadły o 6 punktów procentowych( o 13%) lepiej niż w kraju- matematyka, i o 4 punkty procentowe (o 8%) - blok przyrodniczy. Punkty procentowe a procenty? Czarna magia dla polonistów, ale tak wyliczyła doskonała matematyczka, więc tak jest.
Wynik z języka angielskiego na poziomie podstawowym jest najbliższy ideału- to aż 74%; z języka rosyjskiego zaś (p.podstawowy) utrzymał sięna poziomie średniej krajowej.
Gratulujemy uczniom i nauczycielom. To ich wspólna praca dała taki efekt. Nie spoczywajmy jednak na laurach. Uczyć i uczyć się trzeba dalej intensywnie, mądrze i skutecznie, bo następny egzamin już za rok.
Redakcja